Partiomessu

su 28.4. klo 10.00
Brunssikirkko Tervossa su 28.4. klo 10 alkaen. Partiomessun Tervon kirkossa klo 10, messun jälkeen Brunssi Tervon srk-talolla.

Tervon kirkko

4. sunnuntai pääsiäisestä, "Taivaan kansalaisena maailmassa".

Kehotus cantate (= laulakaa) sekä sen pohjana oleva psalmi 98 kytkevät tämän pyhän vahvasti pääsiäisajan ”iloisten” sunnuntaiden ketjuun. Seurakunta kulkee Voittajan jäljissä totuudessa ja rakkaudessa kohti täydellistä iloa taivaassa. Pyhän Hengen johtamina kristityt saavat jo nyt elää taivaan kansalaisina maailmassa.

Kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien yksittäisten ihmisten ja perheiden auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta.

Partiomessu + brunssi = Brunssikirkko

Aloitamme Tervon kirkossa klo 10 partiomessulla, jossa palvelutehtävissä on partiolaisia. Messun jälkeen nautimme brunssia Tervon seurakuntatalolla (Pappilantie 3, 72210 Tervo)

Halutessasi ota messuun mukaan itsellesi tärkeä pieni esine/tavara. Esineitä hyödynnetään messun aikana.

Messun jälkeen kirkossa jaetaan lasten ongintaluvat, joilla voi kalastaa seurakuntatalon ongintapaikalla.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä