Lapsen käsi, joka pitelee syksyisen keltaista lehteä.

Lapsille ja lapsiperheille

Niiniveden seurakunnassa lapsi- ja perhetyö pitää sisällään perhekerhot, päiväkerhon, perhejumalanpalvelukset, erilaiset kirkkovuoden tapahtumat, leirit ja leiripäivät sekä yhteistyön kuntien varhaiskasvatuksen ja koulujen kanssa.

Perheleirille?

Niiniveden seurakunnan perheleiri pidetään Tervonsalmen loma- ja kurssikeskuksessa (Levinniementie 15, 72210 Tervo) 11.-12.5.2024, jos leirille ilmoittautuu vähintään 10 leiriläistä.

Leiri alkaa lauantaina 11.5. klo 10 ja päättyy sunnuntaina 12.5. klo 9.30.

Leirin hinta 30€/ aikuinen, 20€/ kouluikäinen lapsi, 10€/ alle kouluikäinen.
Leirin hintaan sisältyy majoitus, ruokailut (lounas, välipala, päivällinen, iltapala, aamupala), ohjelma. Leiriä pitämässä Niiniveden seurakunnan kasvatuksen työalan seurakuntapastori Jenni Blom ja diakoni Veera Raatikainen.

Huom! Leiri toteutuu, jos to 4.4.2024 klo 23.45 mennessä ilmoittautuu vähintään 10 leiriläistä.

Ilmoittautumisajan päätyttyä ilmoittajaan ollaan yhteydessä ja ilmoitetaan, että toteutuuko leiri vai ei.

Kiinnostuitko? Ilmoittautuminen to 4.4. klo 23.45 mennessä Forms-lomakkeella, jolle pääset klikkaamalla tästä.

Päiväkerholaisten puuhia sisällä ja ulkona.

Tervon kirkko, pihalla ilmapalloja ja keppihevosia.