Aikuisen ja lapsen kädet pitävät sydäntä.

Perhekerho

Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Siellä on mahdollisuus tavata toisia perheitä, leikkiä ja harjoitella sosiaalisia taitoja yhdessä toisten lasten ja aikuisten kanssa ja luoda ystävyyssuhteita. Kerhossa lapset ja aikuiset puuhaavat yhdessä. Siellä hiljennytään, lauletaan, leikitään ja askarrellaankin yhdessä. Ohjelma suunnitellaan yhdessä kerholaisten kanssa.

Perhekerhot

Toimintakaudella syys-toukokuussa Perhekerho kokoontuu maanantaisin Vesannon seurakuntakodin yläkerrassa klo 10 - 12, noin klo 11 keitämme kahvit/teet ja tarjolla on pientä purtavaa.

Tiistaisin perhekerho kokoontuu Tervon seurakuntatalolla klo 10 - 12. Tervossa perhekerho toteutetaan yhdessä Mannerheimin lastensuojeluliiton paikallisyhdistyksen kanssa. Kerhovuorot näet kerhomainoksesta. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan Niiniveden seurakunnan, Jenni, kasvatuksen pappi Niiniveden seurakunnassa  ja Tervon MLL:n paikallisyhdistyksen Facebook-sivuilla.

Tervon perhekerhossa on tarjolla lämmin lounas, josta seurakunnan vuoroilla 2e maksu/aikuinen, lapset ruokailevat maksutta.

Perhekerhojen ohjelmat saat nettisivuiltamme tai perhekerhosta. Molemmilla perhekerhoilla on WhatssApp-ryhmät, joissa tiedotetaan kaikista ajankohtaisimpia tietoja. Tarvittaessa pyydä ryhmään liittämistä kasvatuksen papilta, 040 359 2285.

Perhekerho on kaikille avoin ja maksuton eikä sinne tarvitse ilmoittautua etukäteen. Voit tulla kerhoon mukaan milloin sinulle vain sopii, eikä paikalla tarvitse olla heti klo 10.00.

Perhekerho Vesannolla maanantaisin klo 10-12, ei ma 29.1. Keitämme kahvit/teet ja pientä purtavaa.

Tervon perhekerho tiistaisin srk-talolla klo 10-12, parillisilla viikoilla srk:n vuoro, parittomilla viikoilla MLL:n vuoro. Srk:n vuorolla ruokamaksu 2e/aikuinen.

Kuvassa perhekerhossa tehtyjä askarteluja. Hiekkasankkoja ja jäätelöitä.