Nuoria ehtoollisella Finlaysonin kirkossa.

Vuoden 2024 rippikoulu

8.-luokkalaisille Niiniveden seurakuntaan kuuluville lähetettiin viikolla 40 kutsukirje vuoden 2024 rippikoulun aloitusiltaan. Vuoden 2024 rippikoulu alkoi ilmoittautumisilla keskiviikkona 15.11.2023 klo 18 Vesannon seurakuntakodilla.

Helmikuussa vietetään rippikouluviikonloppua 3.-4.2.2024

Tällöin näemme rippikoululaisten kanssa Vesannon kirkossa lauantaina aamuna klo 10, josta siirrymme päivän aikana Vesannon srk-kodille lounaalle ja jatkamaan päivän ohjelmaa. Päivä päättyy Vesannon seurakuntakodilla noin klo 14.

Sunnuntaina 4.2. näemme rippikoululaisten kanssa Tervon kirkossa klo 9.30, jossa vietämme klo 10 alkaen yhteistä messua, johon kutsumme erityisesti rippikoululaisen läheiset mukaan, tervetuloa perheet, mummit, papat, kummit ja muut läheiset. Messun jälkeen vietämme Yhteisvastuukeräyksen aloitustapahtumaa. Tapahtuma päättyy noin klo 13.15-13.30.

Isoskoulutus

Kiinnostaisiko Sinua toimia kerhonohjaajana tai leireillä isosena? Tätä ja paljon muuta, kun osallistut isoskoulutukseen rippikoulun jälkeen. Isoskoulutus alkaa joka syksy ja päättyy keväällä. Isoskoulutuksen ohessa on mahdollisuus päästä toimimaan kerhonohjaajana ja kesällä toimia leireillä isosena.

Kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää rippikoulusta tai isoskoulutuksesta, ota yhteys Jenni-pappiin:

Jenni Blom

etunimi.sukunimi@evl.fi

Isosia selaamassa Nuorten Veisu-kirjoja.
Isosia Suvi Sievilä / Valopeitto