Vesannon kirkon alttari. Alttarilla on kukkia, ehtoollisvälineet ja neljä kynttilää.

Tervetuloa kirkkoon!

Jumalanpalvelus on seurakuntaelämän sydän. Kokoonnumme jumalanpalvelukseen pyytämään ja saamaan voimaa elämäämme. Jumalan sanassa ja Herran pyhässä ehtoollisessa kohtaamme itsensä kolmiyhteisen Jumalan. Samalla voimme kohdata myös toisen kirkossa kävijän.

Koolla oleva seurakunta rukoilee mm. kastettujen, avioliittoon kuulutettavien, hautaan siunattujen ja monien yhteisten asioiden puolesta.

Jumalanpalvelukset pidetään sunnuntaisin  messuina siten, että Tervon kirkossa messu alkaa klo 10 ja Vesannon kirkossa klo 13. Poikkeukset tästä normaalikäytännöstä ilmoitetaan erikseen. Ns. arkipyhinä ( esimerkiksi Tapaninpäivä, Loppiainen, Pitkäperjantai, 2. Pääsiäispäivä, Helatorstai) pidetään sanajumalanpalvelus vain toisessa seurakunnan kirkoista. Milloin on vain yksi jumalanpalvelus, se striimataan facebookin kautta.

Kaikki jumalanpalvelukset ovat kuunneltavissa nettiradion kautta tästä linkistä.

Kasvatuksen työalan seurakuntapastori
Pappilantie 3