Toimintaa kouluikäisille

Kouluyhteistyö, koululaisille suunnattu viikkotoiminta, erilaiset tapahtumat sekä kesäleirit ovat osa seurakunnan alakouluikäisille suunnattua toimintaa.

Tiistainuokkarit Tervossa Mantulla

Mantulla (Mantuntie 6, Tervo) kokoontuu kevätkaudella 2024 tiistainuokkari 3.-4.-luokkalaisille ja 5.-9.-luokkalaisille. Nuokkarilla on oma WhatssApp-ryhmä, jossa tapahtuu ajankohtaisin viestintä. Viestiryhmään liittämistä voit pyytää kasvatuksen papilta 040 359 2285.

Varkkaillat Vesannolla

Varkkaillat on suunnattu 1.-4. -luokkalaisille. Varkkailloissa on yhteistä tekemistä, mahdollisuus pelata vaikka lautapelejä ja askarrella. Varkkaillassa on tarjolla pientä iltapalapurtavaa. Ohjelmaa voi joillakin kerroilla olla pitämässä myös isoskoulutettavat yhdessä Jenni-papin kanssa.

Varkkailta Vesannolla 1.-4.-luokkalaisille klo 17-19 21.3., 18.4. ja 16.5.

Kesäleirit

Kesäkuussa 2024 järjestettävien kouluikäisten kesäleirien leiri- ja ilmoittautumistiedot ilmoitetaan kevään 2024 aikana.

Partio

Seurakunta toimii partiolippukuntien Tervon Tervaspartio ja Vesannon partiolaiset taustayhteisönä.

Niiniveden seurakunnan partioyhteyshenkilö eli seppo on kasvatuksen pappi Jenni.

Lapsia ja aikuisia tekemässä ketjua Vesannon kirkon ympärille.