Kaksi lasta ihailee kukkivaa puuta.

Päiväkerho on 3-5-vuotiaille lapsille suunnattu kerho, jossa on tilaa leikille, yhteiselle tekemisellä ja hiljentymiselle. Kerhossa nautitaan omat eväät.

Leikin lumoa ja yhdessäolon iloa

Niiniveden seurakunnassa päiväkerholaiset ovat kokoontuneet omaan kerhoon leikkimään ja toimimaan, arkisesti ja pyhän äärellä.

Päiväkerhoissa pohjana on kristillinen arvomaailma, jossa hengellisyys nähdään osana lapsen kokonaisvaltaisuutta. Kirkkovuosi ja sen perinteet tulevat toiminnassa tutuiksi. Tässäkin pääpainona on lapsista itsestään ja heidän elämästään kysymykset ja ihmettelyt.Tärkeää on lapsen etu ja lapsen oikeus hyvään lapsuuteen. Arvostamme lapsuutta sekä rauhaa ja mahdollisuutta kasvaa ja kehittyä, jokainen omaan tahtiinsa. Tärkeää on aikuisen läsnäolo ja yhdessä tekeminen.

Kevätkauden päiväkerhoilmoittautuminen on päättynyt ja alhaisen ilmoittautumismäärän vuoksi päiväkerho ei kokoonnu kevätkaudella 2024.

Lapset leikkivät magneettionkipeliä.