Niiniveden seurakunnan kirkkosukkien neulonta

ti 16.1. klo 8.30 – ti 30.4. klo 23.30
Neulo Niiniveden seurakunnalle kirkkosukat. Sukat ja neulontaohje yhteystietojen kanssa tulee toimittaa kirkkoherranvirastolla (Terveystie 5, 72300 Vesanto) huhtikuun 2024 loppuun mennessä.

Neulo kirkkosukat Niiniveden seurakunnalle!

Niiniveden seurakunnalla ei vielä ole omia kirkkosukkia, mutta toivomme tilanteen muuttuvan huhtikuun 2024 loppuun mennessä: on aika neuloa omat kirkkosukat Niiniveden seurakunnalle. Sukkiin voi ottaa inspiraatiota kirkoistamme (yhdet vai kahdet sukat?) ja/tai seurakuntamme logosta.

Toiveena on, että kirkkosukkien tekijä laatii neulontaohjeen, jota noudattaen myös muut voivat neuloa omat kirkkosukat. Valmiit sukat ohjeineen tulee palauttaa kirkkoherranvirastolle (Terveystie 5, 72300 Vesanto) huhtikuun loppuun mennessä yhteystietojen kanssa.

Osallistumalla neuloja hyväksyy, että sukat kuvataan ja ohje (+neulojan nimi) julkaistaan sosiaalisenmediantileillämme sekä nettisivuillamme. Sukat palautetaan neulojalle.

Kiinnostuitko? Vinkkaa myös kaverille. Nyt siis neulepuikot viuhumaan!

• Nuorille Nuorille

Kasvatuksen työalan seurakuntapastori