Yhteisvastuukeräyksen lipaskeräyspäivä

to 25.4. klo 8.00 – to 25.4. klo 16.00
yhteisvastuu

Vesannon S-marketin edusta

Anna hetki aikaasi ja toimi yhteisvastuun hyväksi lipaskerääjänä Vesannon S-marketin edessä.

Tämänvuotinen Yhteisvastuukeräys kerää varoja nuorille, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Tuotosta ohjataan 40 prosenttia HelsinkiMissiolle ja Suomen evankelisluterilaisille seurakunnille nuorten hyväksi tehtävään työhön. Maailman katastrofialueiden nuorten auttamiseen suunnataan 60 prosenttia tuotosta. Apu menee perille Kirkon Ulkomaanavun työn kautta.

Yhteisvastuukeräystä kerätään lipaskeräyksenä Vesannon S-Marketin edessä torstaina 25.4. Voit osallistua keräykseen oman aikataulusi mukaan ja olla mukana itsellesi sopivan ajan. Ilmoittaudu kerääjäksi Veera-diakonille, saat samalla lisätietoja ja ohjeita keräyspäivästä. Ilmoittaudu mukaan: 040 8301724

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö