Perhekerho Tervossa

ti 2.4. klo 10.00 – ti 2.4. klo 12.00

Tervon seurakuntatalo

Tervetuloa perhekerhoon!

Perhekerhon kevätkausi alkaa tammikuussa ja päättyy toukokuussa. Perhekerhon kevätkauden ensimmäisellä kerhokerralla ti 9.1.2024 suunnitellaan kevätkauden perhekerhoa. Kerhon aikataulu ilmoitetaan tämän jälkeen.

Tervossa perhekerho kokoontuu seurakuntatalon kerhotilassa. Tervon perhekerhossa on tarjolla lämmin lounas, josta seurakunnan vuoroilla 2e maksu/aikuinen, lapset ruokailevat maksutta.

Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Siellä on mahdollisuus tavata toisia perheitä, leikkiä ja harjoitella sosiaalisia taitoja yhdessä toisten lasten ja aikuisten kanssa ja luoda ystävyyssuhteita. Kerhossa lapset ja aikuiset puuhaavat yhdessä. Siellä hiljennytään, lauletaan, leikitään ja askarrellaankin yhdessä. Ohjelma suunnitellaan yhdessä kerholaisten kanssa.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kasvatuksen työalan seurakuntapastori