Toimintaa kouluikäisille

Kouluyhteistyö, koululaisille suunnattu viikkotoiminta, erilaiset tapahtumat sekä kesäleirit ovat osa seurakunnan kouluikäisille suunnattua toimintaa.

Kesäleirien ilmoittautuminen

HUOM! 23.4.2024: molemmat leirit ovat nyt täynnä. Ilmoittaumisten nopeus yllätti. Jos perumisia tulee, niin leirille tarjotaan paikkaa ilmoittautumisjärjestyksessä seuraavalle.

Kesä ja sen mukana tulevat lasten- ja varhaisnuorten leirit lähestyvät! Leirit järjestetään tänäkin vuonna yhteistyössä Tervon ja Vesannon kuntien sekä Niiniveden srk:n nuorisotyön kanssa. Leirin työntekijöinä toimivat Juha Honkaselkä (Tervon kunta), Arto Lahtinen (Vesannon kunta) ja Jenni Blom (Niiniveden seurakunta). Molemmille leireille otetaan 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen päättyy viim. 10.5.2024.

Tarkempaa tietoa sekä ilmoittautumislomakkeet löytyvät täältä:

17.-18.6.2024 Lastenleiri (0.-3. -luokkalaisille / 2014-2017 syntyneille) https://forms.office.com/e/JtZHNi1S7NLinkki avautuu uudessa välilehdessä

4.-6.6.2024 Varhaisnuorten leiri (4.-7.-luokkalaisille / 2010-2013 syntyneille) https://forms.office.com/e/eEj3WiTFRzLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautuminen leireille on nyt auki ja samanaikaisesti sekä Vesantolaisille että Tervolaisille.

Molemmille leireille otetaan mukaan vain 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta, joten toimi nopeasti varmistaaksesi leiripaikkasi!

Lisätietoa leireistä Jenni-papilta, puh. 040 359 2285, jenni.blom@evl.fi

Tervetuloa mukaan, nähdään leirillä Tervonsalmessa!

Tiistainuokkarit Tervossa Mantulla ovat päättyneet.

Tervon Mantun (Mantuntie 6, Tervo) nuokkarilla on oma WhatsApp-viestiryhmä, jossa tapahtuu ajankohtaisin viestintä koko Mantun nuokkarin toiminnasta. Viestiryhmään liittämistä voit pyytää kasvatuksen papilta 040 359 2285.

Varkkaillat Vesannolla

Varkkaillat on suunnattu 1.-4. -luokkalaisille. Varkkailloissa on yhteistä tekemistä, mahdollisuus pelata vaikka lautapelejä ja askarrella. Varkkaillassa on tarjolla pientä iltapalapurtavaa. Ohjelmaa voi joillakin kerroilla olla pitämässä myös isoskoulutettavat yhdessä Jenni-papin kanssa.

Varkkailta Vesannolla 1.-4.-luokkalaisille klo 17-19 21.3., 18.4. ja 16.5.

Partio

Seurakunta toimii partiolippukuntien Tervon Tervaspartio ja Vesannon partiolaiset taustayhteisönä.

Niiniveden seurakunnan partioyhteyshenkilö eli seppo on kasvatuksen pappi Jenni.

Lapsia ja aikuisia tekemässä ketjua Vesannon kirkon ympärille.